loading...
نجوای دل

خدایا

هرکسی به دنبال گمشده ی خود می رود،هرکسی برای نجات خود راهی می اندیشد،هرکسی به امیدی و آرزویی زندگی می کند،امّا من امیدی و آرزویی ندارم.

جز تو گمشده ای نمی شناسم و جز تو راه نجاتی نمی یابم.

همه را فراموش می کنم،همه ی دنیا را پشت سر می گذارم،یکّه و تنها به سوی تو می آیم و دست نیاز فقط به سوی تو دراز می کنم.

 

خدایا

می خواهم با تو تنها باشم

می خواهم از همه چیز چَشم بپوشم

می خواهم جز تو محبوبی و معبودی نداشته باشم.

 

خوش دارم که در زیر این آسمان سیاه؛کسی جز تو از من نداند،کسی جز تو نیاز مرا نشنود،کسی جز تو مرگ مرا نبیند.

 

خدایا

مرا بسوزان،در عذاب و درد خاکسترم کن،بازهم تو را شکر می کنم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 2,452
  • کدهای اختصاصی

    كد آهنگ

    كد موسيقی

    Http://Temp4Spot.Blogspot.Com/