loading...
نجوای دل

خدایا

اگر اراده ات اقتضا کرده است که دل از همه چیز ببرّم و یکسره قلب خود را در اختیار تو بُگذارم،من نیز چُنین خواهم کرد و دنیا را سه طلاقه خواهم نمود و یکّه و تنها به سوی تو خواهم آمد...

 

ولی

ای خدای من

خوش دارم که هنگام وداع با دنیا،تنها باشم.جز تو کسی مرگ مرا نبیند،جز تو کسی قبر مرا نداند.

خوش دارم که به کلّی محو شوم،کسی بر من اشک نریزد،کسی عکس مرا به دیوارها نصب نکند،کسی به دیدار قبر من نیاید،فقط آسمان بلند و ستارگان زیبایش انیس سکوت ابدی من باشند.

خوش دارم که به کلّی بسوزم و خاکسترم به باد سپرده شود و چیزی از من در این دنیا باقی نمانَد.

خوش دارم آنقدر گمنام باشم که حتّی در خاطره ی تو ای خدای بزرگ نقش نبندم.

خوش دارم نیست شوم و در عالم نیستی،روحم به ابدیّت پیوندی دامی ببندد.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مدیریت کلیپ موبایل در تاریخ 1348/10/11 و 8:45 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشيد
تمايل دارم با شما تبادل لينک کنم
اگه مايليد منو ??? دانلود کليپ +18??? لينک کنيد
وخبر بديد منم شما رو لينک کنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 2,451
  • کدهای اختصاصی

    كد آهنگ

    كد موسيقی

    Http://Temp4Spot.Blogspot.Com/