loading...
نجوای دل

می خواهم فریاد کنم

دلم شکسته است

می خواهم عشق بورزم

بدون عشق،مرده ام.

 

عشق،همچون نفس کشیدن،حیات را به سینه ام فرو می بُرد و در جستجوی محبوب به پرواز آمدم.از زمین خاکی جدا شدم،عالم کُون و فساد را پشت سر گذاشتم،در این پرواز سخت و طولانی آزمایش های سختی را گذراندم،در بوته ی محرومیت گداخته شدم،در آتش عشق سوختم،در دریای درد و غم غرق شدم،در کویر یأس و ناامیدی همه ی آرزوهای زیبایم را از دست دادم،به دهان اژدهای مرگ فرو رفتم،همه ی خودخواهی ها بسوخت،همه ی غرور و تکبّر از من ریخت،همه ی امیدها از بین رفت،همه ی دلبستگی ها زائل شد،روحی از من ماند تشنه ی عشق،سیراب از زندگی...

 

این روح تشنه،میان ستارگان،در وسعت بی پایان آسمان،در جستجوی محبوب خود می گشت و چیزی شایسته ی عشق خود نمی یافت...

این روح تشنه،هرچه گشت کمتر یافت!...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 2,446
  • کدهای اختصاصی

    كد آهنگ

    كد موسيقی

    Http://Temp4Spot.Blogspot.Com/